YELLOWLANE | Lancering ‘Goed Goud’ campagne
15506
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15506,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive
 
Over dit project

Solidaridad maakt zich hard voor betere werkomstandigheden voor arbeiders over de hele wereld. Zo ook voor de goudmijnwerkers in Zuid Amerika. Hiervoor was de campagne “Op weg naar Goed Goud” ontwikkeld en Solidaridad vroeg YELLOW LANE om de lancering te produceren en te  coördineren aan de vooravond van de European Youth Olympic Festival in Utrecht. Elke gouden medaille van dit festival was namelijk uitgerust met een druppel ‘goed goud’ en toernooidirecteur Pieter van den Hoogenband nam deze wereldwijde primeur in ontvangst van burgervader van Utrecht Aleid Wolfsen. De lokatie was natuurlijk sporttempel Galgenwaard waar de campagne onder leiding van Jort Kelder feestelijk en met veel mediabelangstelling werd gelanceerd.